Dus bucal | De care sa imi cumpar?

De care vrei! Numai cumpara-l, e mega util.
Recomandarile mele de incepatoare in ale irigarilor bucale sunt urmatoarele:

  1. Nu iti bate capul prea tare cu modelul ales, e pura risipa de energie. La prima cautare pe net m-am simtit descumpanita: irigator cu un capat, cu doua, cu mai multe, portabil, cu trepte de reglare a vitezei, fara trepte de reglare, de la firma x, de la firma y. M-am apucat, am citit recenzii, evident parerile erau (cum altfel decat) impartite, cum ma hotaram la un model si ziceam „Asta e!”, cum citeam mai jos ca are furtunul firav si face zgomot prea mult, alegeam altul si o luam de la capat – se plangea un tip ca nu gaseste piese (capate) de schimb la el…

Cand alegi irigatorul bucal e musai sa te focusezi pe trei aspecte zic eu: (1) il folosesti numai tu sau mai sunt si alti membri ai familiei? In functie de asta, alegi numarul de capete.
(2) te stii mai sensibil/a cu gingiile? Nu te arunca la aparate la care nu poti regla intensitatea fluxului de apa.
(3) pleci mult de-acasa? Cumpara-ti un dus bucal mic, portabil.
Este un aparat electronic si nu o sa te tina 50 de ani oricat timp ai petrece cautand modelul modelului.

2. Capatele dusului bucal se schimba la 6 luni. De fapt, mai bine citeste instructiunile de utilizare, eu de exemplu am aflat ca la al meu nu e recomandat sa folosesc apa de gura pentru ca anumite ape de gura pot fi corozive pentru unele componentele ale aparatului, prin urmare, traiasca apa plata! Pe site, cand l-am comandat, scria ca poate fi folosit si cu apa de gura, probabil eroare de introducere a continutului, deci – mai bine pui mana pe instructiuni.

3. Ai mai multa grija la prima utilizare, a plouat la mine in baie, era apa peste tot: pe jos, pe oglinda, pe bluza mea. N-am prea inteles cum e cu gura semideschisa si am stat ca o cascata, la propriu!

Eu mi-am cumparat de pe E-mag irigator bucal Dr. Mayer WT3100, Portabil, 219 Ron si cu reducere 25% a costat 165 Ron. Am apucat sa il folosesc de trei ori pana acum (ieri l-am achizitionat) si pare in regula, imi place.

20160726_072016

20160726_072019Pe site scrie ca:
indeparteaza bacteriile in profunzime, dintre dinti si de sub linia gingiilor acolo unde periajul și ata dentara nu ajung. Maseaza si stimuleaza gingiile pentru a imbunatati circulatia si a va pastra gingiile puternice si sanatoase. Ideal pentru curatarea din jurul puntilor dentare, aparatelor dentare si coroanelor dentare.
Manerul conceput ergonomic si furtunul rotativ 360° va permite sa controlati cu usurinta fluxul de apa pentru a ajunge în toate zonele gurii.
Tehnologia Multi Pulse, cu 3 moduri de operare (normal, sensibil și pulsat) si indicator LED, ofera o presiune a apei de la 40 la 80 PSI cu 1700 de pulsatii pe minut. Oprire automata după finalizarea ciclului de 2 minute. Contine baterie reincarcabila Li-ion. Recipient de apa cu o capacitate de 160ml
asa e!

 

3 gânduri despre &8222;Dus bucal | De care sa imi cumpar?&8221;

Lasă un răspuns

