Am mers sa-mi fac poze la dinti, a fost epic

N-am avut niciodata zambet de Hollywood, asa ca n-am zambit niciodata ca la Hollywood, insa ieri mi-am scos parleala pentru toti anii: am fost sa imi fac un set de poze pentru tratament ortodontic (la sfarsitul lui iulie merg sa imi monteze aparatul pe arcada de sus, iar pozele astea il ajuta pe doctor sa  aprecieze situatia actuala, sa faca masuratori si ce  o mai fi invatat el la scoala ca trebuie sa faca).

Am facut poze din fata cu gura inchisa si dintii stransi, din fata cu gura usor deschisa, din fata cu zambet larg, din profil-stanga cu gura inchisa si dintii stransi, cu gura usor deschisa, zambet larg, din profil-dreapta, gura inchisa, deschisa, zambet…. din picioare, pe scaun, cu o oglinda in gura (ca sa poata fotografia fiecare arcada in parte), cu niste, niste unelte din plastic, transparente, care aveau rolul sa tina buzele departate, sa se poata vedea dintii cat mai bine.

Sfat! cand mergeti sa faceti pozele astea, luati si un elastic sa prindeti parul, parul nu trebuie sa cada pe urechi, fata sa fie libera.

Un gând despre &8222;Am mers sa-mi fac poze la dinti, a fost epic&8221;

Lasă un răspuns

